Faq

Spørsmål og svar


Ofte stilte spørsmål
Nettbutikk


Betaling
Hvordan gjennomføre betaling?

Vi har følgende betalingsmetoder

  • Bankort, Vipps, og Kreditt. Du kan også forhåndsbetale faktura.
  • Når du handler hos oss, blir betalingen behandlet av DIBS som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
  • Afterpay – Del opp, utsett, eller betal direkte. Gjennom Afterpay har du alternativer på hvordan du ønsker å betale. Kreditt gjelder opp til 30,000,-

 - Varen må betales før den sendes fra vårt lager om ikke noe annet er avtalt. Behandles faktura hos wee.no vil et gebyr på 28,00,- (eks. mva.) komme utenom. Dette gjelder ikke ved betalinger gjennom kreditt/vipps.

 _____________________________

FraktHvilke fraktmuligheter har jeg?

  • Alle forsendelser transporteres gjennom Bring. Ordre i oppkrav som ikke hentes vil bli fakturert fraktomkostninger.
  • Du kan regne ut hva frakten på din ordre vil bli ved å trykke på den sorte knappen "Fraktpris" som du finner litt under prisen. Legg så inn ditt postnummer og få estimert frakten. Vi gjør oppmerksom på at det er et estimat basert på produktet du ser på, og om du bestiller flere ting så vil frakten øke tilsvarende.

_____________________________

Hente i butikk
Kan jeg hente varen noe sted?

  • Er du i nærheten av vårt hovedkontor i Tysvær utenfor Haugesund, så kan du ta turen innom. Det er viktig at du avtaler dette på forhånd slik at vi kan gjøre eventuelle forberedelser. Henvend deg nede på vårt lager (langs veien), og det er viktig at du har med ordrenummer slik at våre medarbeidere lettere kan finne frem det du skal hente. Vår adresse og øvrig kontaktinformasjon finner du nederst på alle våre sider her på wee.no

_____________________________

Retur av varer / deler
Hva gjør jeg om jeg trenger å returnere noe?

  • Ta alltid først kontakt med oss. Uansett årsak til retur er det viktig at returen avtales.
  • Man må selv ordne med leveranse, også eventuelle fraktkostnader, enten det er lokalt eller gjennom øvrig transport. Wee.no dekker ikke fraktkostander ved retur.
  • I returen må man legge ved følgende:
  • Beskrivelse av problemet eller årsaken for returen
  • Egeninformasjon, som kundenummer, navn og adresse.

_____________________________ 

Spørsmål om produkt
- hvor henvender jeg meg?

Er du ikke registrert som kunde hos oss, kan du gjøre det her: www.wee.no/#registrering
Da kan du legge produktet i handlekurven, trykke av for send forespørsel fremfor send bestilling. Også blir du kontaktet av selgeren for produktet via epost eller tlf. 
Se video her av hvordan du gjør det:

 

Du finner også kontaktinformasjon til alle våre selgere på www.wee.no/#kontaktoss

Ellers har vi en facebookchatt som kan benyttes for mer generelle spørsmål, om du ikke finner svar på det du måtte lure på her.

_____________________________

Reklamasjon
- hvordan gå frem ?

Registrer saken her: www.wee.no/#reklamasjon

Når varen sendes i retur må den merkes med saksnummeret du får når saken registreres. Skriv gjerne telefonnummeret ditt også.
For å gjøre det så ryddig som mulig ønsker vi at det legges ved et brev som inneholder mest mulig nødvendig informasjon. 

_____________________________

 Anlegg og Industri

  • Mer kommer

 _____________________________

Skuffer og belter

  • Mer kommer

 _____________________________

Hjem, hage, sjø og fritid

  • Selger for produktene i denne kategorien er Vivian Wee Flatnes. Hun kan kontaktes på 982 18 219 mellom 08.00-16.00 mandag til fredag,  eller på vivian@wee.no.
  • Ønsker du pristilbud på WeeGjerdet (pvc) sender du inn en prisforespørsel. Prisforespørselskjema finner du her: www.prisforespørselweegjerdet.no

 _____________________________

Hall, telt, og stålhaller

  • Mer kommer

 _____________________________

Landbruk og skogsdrift

  • Mer kommer

 _____________________________

Snø og vinterutstyr

  • Mer kommer

 _____________________________

NyhetsbrevHvordan melde meg av eller på nyhetsbrev?

  • Wee.no har nyhetsbrev vi sender ut med både informasjon om hva som skjer i bransjen, våre bidrag til det, og oversikt over interessante nye produkter som kommer inn.
  • Du kan melde deg av eller på ved å trykke på denne linken.

 _____________________________

PersonopplysningerHvordan håndteres min informasjon?

  • wee.no behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Klikk her for å lese vårt personvern og cookie regler. ( https://www.wee.no/personvern )

 _____________________________

AngrerettHva om jeg angrer på mitt kjøp?

  • ifølge Angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet.
  • Vi minner for ordens skyld om at Angrerettloven gjelder kun for forbrukere (privatpersoner).

 _____________________________

Finner du ikke svar på det du lurer på her? Ta kontakt med oss!  

Juridisk navn: Rolf Wee Transport AS
Wee.no
Frakkagjerdvegen 127
5563 FØRRESFJORDEN
Tlf: 52 77 0111
Org nr 970 998 136
post@wee.no

Facebook: https://www.facebook.com/weenettbutikk