Wee Gruppen

Hoved

Salgsbetingelser

 

 

Foretaksinformasjon

Org. nr: NO 970 998 136 MVA

Rolf Wee Transport AS; Avd. Wee Trading.

Kontaktdetaljer:

Frakkagjerdvegen 127,

5563 Førresfjorden.

Sentralbord: 982 65 100

mail: post@wee.no

 

 

Produktinformasjon og pris

Priser Alle priser er i norske kroner og vises eksklusive merverdiavgift. Merverdiavgift vises i kassen før betaling.

Forbehold Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Ekspedering av ordre Når en vare blir bestilt reserveres varen på vårt lager inntil faktura forfaller. etter faktura har forfalt uten innbetaling forbeholder Wee Trading seg retten til å selge produktet videre.

Leveranse Vanligvis vil varene sendes fra oss 1-2 virkedager etter mottat betaling eller samme dagen etter bestillingen er mottat hvis varen sendes i oppkrav

Frakt Varer over 35kg sendes med Bring cargo ihht. gjeldende avtale. Varer under 35kg sendes i oppkrav med posten. Kunder som bestiller varer i oppkrav og ikke henter disse kan bli fakturert for frakt omkostninger.

Betaling: Varen må betales før den blir sendt fra vårt lager hvis ikke annet er avtalt

Personopplysninger Wee Trading behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon Når du handler hos oss  blir betalingen behandlet av Teller AS , som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Rutiner for retur av varer

Avbestilling. Ta kontakt snarest dersom du ønsker å avbestille varene, hvis varen blir sendt fra oss blir du nødt til å betale returporto. 

Reklamasjon Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet.

Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Retur - Reklamasjon (alle varer)

Kunden må selv levere varen i retur til wee , wee betaler ikke frakt ved tur/retur av vare.

Varen skal være returnert med orginal embalasje.

Garanti

1 års garanti, ellers reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven

 

Garanti betingelser for maskiner/utstyr som krever førstegangs service.

For maskiner som hjullastere, trucker, gravemaskiner mm. som skal førstegangs service kreves det at service er utført og dokumentert hos Wee, våre samarbeidspartnere eller annet autorisert verksted. førstegangsservice skal utføres etter 50 timers bruk for maskiner med timeteller eller 3 måneder for maskiner uten timeteller.

Dersom førstegangservice ikke er utført i hht. betingelsene kan garantien falle bort.

For maskiner som brukes i utleie med mange forskjellige brukere gis det ikke garanti.

Alle maskiner/produkter som brukes i motorsport gjelder heller ikke garantien.

 

Garanti varmepumper , varmestyre sentraler, solfangere og tanker til private kunder

1 år garanti – 5 år reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven.

Wee er meget behjelpelige med support på email eller telefon dersom det skulle være behov for det i forbindelse med oppstart eller feil på anlegget.

Ved feil sender Wee ut deler som følere, elektronikk kort, kondensatorer mm.

I verste fall sender vi ut ny varmepumpe. Kunde må selv organisere montering/bytte av deler eller varmepumpe.

Wee sender ikke ut teknikere rundt om i landet, dette må kunden selv organisere og bekoste. Wee kan være behjelpelige med å finne rett firma for montering og support i ditt område.

Hvis en varmepumpe skulle havarere betaler ikke Wee differansen på ekstra strømutgifter i perioden varmepumpen er ute av drift.

Varmepumper som ikke er «all in one» har ikke Wee ansvaret for gass som evt. lekker ut pga. feil montering.

Wee sier fra seg garantiansvaret på slike pumper hvis monteringen ikke er utført av en autorisert kuldemontør eller varmepumpe montør

Alle varmepumpene kommer ferdigfylte med godkjent gass fra fabrikk.

 

EL-retur

Vi tar imot alle elektrisk og elektronisk produkter (EE-produkter) tilsvarende de vi selger. Dette sender vi videre til gjenvinning, og sparer miljøet. Mottaket gjelder for privat personer..

 

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personalopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. Tellers krav til salgsbetingelser samsvarer med Forbrukerombudets ”Standard salgsbetingelser for for brukerkjøp av varer over Internett”.

For flere tips og råd, se:

www.forbrukerombudet.no

www.forbrukerportalen.no

www.lovdata.no


Tilbake        Print Utskriftvennlig versjon
 

Kontaktinformasjon

Kontakt oss

Wee Gruppen
Frakkagjerdvegen 127
5563 FØRRESFJORDEN
Tlf: 52 77 0111
Org nr 970 998 136
post@wee.no

Åpningstider butikk/lager

8- 16 hverdager
lørdag stengt

Legg igjen beskjed så kontakter vi deg


     

Kart